من سرباز آقام هستم ، نمیذارم حرفشون زمین بمونه

آزادی ام رو به آزادی اش مدیونم

من سرباز آقام هستم ، نمیذارم حرفشون زمین بمونه

آزادی ام رو به آزادی اش مدیونم

سلام دوستان!
کاش بتوانیم با تموم نفسهامون نفس بذاریم برایش...

منتظَر: آقایی ست که خواهد آمد
منتظِر: منم ، من نالایق
سرباز خامنه ای و خاک پاک یوسف زهرا (س)!

بایگانی

معمای انتظار

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ب.ظ
بسم رب المهدی(ع)/.

من از تپش آدینه ها دانستم

              کسی از خم کوچه خواهدگذشت

                      و پنجره ای به سوی کهکشان خواهد گشود

 من از تپش آدینه ها دانستم

              که انتظار سخت ترین کلمه آفرینش است

                      و معمای انتظار فقط با آمدن تو حل می شود.

 

 مولایم مهدی کی شود در پس آدینه ای نزدیک باز آیی !مولایم مهدی آیا وقت آن نرسیده است تا بانگ *یحیی الرض بعد موتها* بر آسمان بلند شود و جهان و جهانیان در پس غبار دنیا زنده شوند.جهان وجهانیان مرده اند !مولایم وقت است که باز آیی!....

همه کاره ی  هستی امام زمان(ع) و همه کاره ی مولا ، حضرت آقا هستند و یکی از نیروهای حضرت آقا  جوانان.  خطاب حضرت آقا به ماست که فرمودند امید ما به شما جوانان است ،این آینده به دست ما جوانان است  ما نباید بنشینیم تا آقا بیاید باید برای آمدن مولا بایستیم و حرکت کنیم،باید چشم انتظاری خویش را به همت تبدیل کنیم ،این مائیم که با فرماندهی حضرت آقا باید زمینه ی آمدنش را  فراهم کنیم.

و این کار چیزی نیست جز تلاش در زنده سازی فرهنگ اسلام در جامعه ، همان چیزی که رهبر مدتهاست به آن تاکید دارند! بیایید نگذاریم غربت برسینه علی زمانه ی خویش چنگ بزند و حرفش به زمین بماند،انشاالله.

یا علی (ع)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • montazer 20

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی